We hebben er zin in! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van elshennie - WaarBenJij.nu We hebben er zin in! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van elshennie - WaarBenJij.nu

We hebben er zin in!

Door: webmaster

06 Mei 2009 | Nederland, Deventer

Op 9 juli is het zover, dan vertrekken we voor een maand naar het oosten van Canada. We gaan een grote rondreis van zo'n 5000 km maken door Nova Scotia, New Brunswick, Qeubec, Labrador en Newfoundland. Oftewel: walvissen, kliffen, zee, misschien beren, elanden, bossen, meren, vogels en heel veel gravelweg. Slapen doen we in B&B's, cabins en twee keer in een hut op een ferry.
Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van onze avonturen, mits we natuurlijk computers met internet tegenkomen.

Hennie en Els

• 14 Juni 2009 - 20:09

Barbara:

Ik ben benieuwd! Voeg jullie toe aan mijn RSS-feeder!!

• 15 Juni 2009 - 17:24

Kees En Anky:

Natuurlijk gaan wij jullie volgen op weer een mooie reis.

• 17 Juni 2009 - 11:22

Thea Strik:

Ik heb ontdekt dat jullie nu al een side hebben geopend.

Leuk om dit te lezen.
    Het wordt een groot avontuur, zo'n afstand
    afleggen!

Veel plezier en succes met de laatste voorbereidingen.

Groetjes, Thea & Jan

• 22 Juni 2009 - 13:40

Sandra Wenneker:

Els en Hennie;
    Heel veel plezier in Canada. Ik wens jullie veel veilige kilometers toe en pas goed op elkaar. Ik zal jullie site zeker regelmatig bekijken. Groet Sandra

• 05 Juli 2009 - 15:49

Ruud En Hetty:

Hallo Meiden,
    Heel veel plezier tijdens jullie trip naar Canada. Geniet ervan en breng weer mooie foto's mee terug zodat de herinnering straks levend blijft.
    Geniet ze!!!!

• 07 Juli 2009 - 21:30

Joke:

Goede vakantie! Geniet van jullie mooie reis. Groet, Joke.

• 08 Juli 2009 - 12:43

Jos En Riek:

wij wensen jullie een heel goede reis. veel plezier en zeker weer een behouden thuiskomat.
    We zullen proberen om jullie te volgen.

• 09 Juli 2009 - 08:28

Akke:

Hallo allebei,
    Eindelijk is het dan zover! Vakantie! Canada!
    Ik wens jullie een goede reis,een veilige vlucht en heel veel plezier.En kom terug met een koffer vol reisverhalen. Geniet ze! Lieve groetjes, Akke

• 09 Juli 2009 - 08:46

Noortje:

Ik wens jullie een heeeeeeerlijke tocht. Lekker genieten van de natuur, het avontuur en elkaar. Enjoy!

• 09 Juli 2009 - 09:30

Rudy:

Voor nu vast een goede vlucht, hopenlijk niet te veel last van de jetlag, ik ga jullie volgen

• 10 Juli 2009 - 21:38

Kristel:

Net onderweg en nu al weer wat geleerd. Wist niet dat friet en hamburgers een specialiteit uit IJsland was (ha,ha)